Ga naar inhoud

GESLAAGD!

Hier zie je alle geslaagden! Wij feliciteren hen met hun DIPLOMA!

De uitslag van het examen is binnen, de norm is bepaald, voor sommigen een nog spannender moment dan het examen zelf...

Wij kunnen trots zeggen dat we weer heel veel leerlingen dat ene zinnetje mochten vertellen: "Je bent geslaagd!". En tegen twee leerlingen zelfs: "Je bent cum laude geslaagd!". Wat een toppers!

En het mooie is: de lijst met geslaagden is nu al zo groot, maar na de herexamens komen daar zeker nog een aantal leerlingen bij. Zij gaan de komende dagen strijden samen met hun docenten, om er op vrijdag 3 juli, tijdens de diplomering, ook bij te zijn! Succes!

Hiernaast zie je alle geslaagden, na de herexamens wordt deze lijst aangevuld met de extra geslaagden!